Sericom アメリカ生活

海外出張や、海外生活を記す。他、私生活で思う事をコメント

Today is last lesson of my kid dance

ロード二章よりも、仰げば尊し

こんばんは、sericomです。

船便の出荷も終わり

荷物減ったのに、片付かないのがミソです。

そんな、哀愁漂う中笑笑

今日がレッスン最終日でした。

8人全員参加頂き、ありがとうございました。

みんな、ダンスが上手くなってる事が改めて実感できるレッスンになりました。(^^)

こんなんもらってしまつた、、

(●´ω`●)(●´ω`●)(●´ω`●)

3年後とは、言わずとも直ぐに帰って来たくなる
プレゼントをありがとう。

プレゼントしたダンス服も喜んでくれてありがとう😊

そして、送り迎えをして頂いた保護者の方々、夜遅い中、頑張って通ってくれた子供達、長い間ありがとうございました。

皆さまのお陰で、約3年程TKCのレッスンを経験する事ができました。

教える事で、自分も教わる事がたくさんあり、どちらが先生なんだろと、思う事も多々ありました。

アメリカ3年間ですが、チャンスがあればあちらでも教える機会を作ろうと考えてます。

その時は、TKCとの交流会でもやりたいですね。

お互いに成長して会いましょう。

健康第一で頑張りましょう(^ ^)

Finally I'd finished sending sea shipping luggages to USA.

But its a point you know that looks like messy until now.

I'm being feel kind of sorrowful ....

Today is last lesson of my kids dance.

Thank you all for taking my lesson with full member today and participate in In until today.

I'm so happy for that Iv felt their dance skill is getting better today.

And they present me the massage board.

I thought I don't wanna go America when I got it wwww

And I'm so grad that they said thanks to me to getting my dance clothes

And I appreciate for parents who bring and pick up their kids to lesson

and I'd like to say thank to students for taking my lesson late evening for a long time.

I could be continue to lesson about three years as TKC teacher because of you all.

I could lean soooo menu things from kids .
So sometimes kids might be my teacher www

I'll try having lesson in America while three years.

If I could have lesson , let's party with us.

I'm looking forward to see you next time.

Please keeping health.

And see you soon.

I like kids smile very much.